Uppdatering av väderprognos

Nu är jag här och skriver igen, men såg nyss TV4's väderprognos. (De visar visst regionalt på kvällarna, så nu har jag en ny hobby mellan 22:00-22:40 ;P Självklart måste man se nyheterna när man ändå håller på.)
   Vad den väderprognosen visade var tunna moln till fredagen och grader omkring 16... kanske tittade för långt ned på kartan så vi säger 14, men iaf. SOL ;D Genom tunna moln.. men ändå ;p
   Och sedan till lördag skulle det bli så varmt som 17 grader ;D Och tunna moln där också. Synd bara att mösspåtagningen inte är då ;P
   Men men, det verkar se bra ut för mitt lag. Förhoppningsvist kan jag visa upp mig i klänning på fredag och spela cubb (om det stavas så? ;P) och njuta ;D

Men nu ska jag till Daniel och mysa och sova :)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0