Uppladdning inför morgondagen

Yes, äntligen är det mösspåtagning! Så jag har längtat alltså, helt sjukt ;p
   Förhoppningsvist så är det roligt också, men oftast när man längtat efter någonting brukar det inte bli så roligt ;P Eller, Sthlm var jue grymt roligt - det var verkligen över mina förväntningar! Så jag hoppas det är samma sak med mösspåtagningen. Och sol! Trots att alla prognoser bara visar moln... Men Gud, gör mig glad! Kanske borde gå till kyrkan och be, fast känns lite överdrivet att gnälla till Gud om att ge mig sol... Testar kanske på en soldans istället?
  
Nu har jag iaf fixat allt imån. Tror jag vet vad jag ska ha på mig :) Och Mikaela ska måla mina naglar och locka mitt hår, hihi, visst är hon snäll? :)

Jag har dock ont i fötterna ännu. Fick köra bil upp till stan för mina fötter strejkar verkligen mot all motion jag försöker tvinga på dem. Ska bara simma som motion nästa vecka tror jag, det kan jue inte mina fötter gnälla på! Och så får jag tillbaka bilen nästa vecka, min Passat <3
   Inte för att jag tycker om den så mkt, den bråkar mest med mig. Och så är den väl inte så där jättevacker. Men är ändå en frihet att ha bilen i sin närhet, t.ex. till såna här dagar som idag då jag inte har kunnat gå. Som tur var lånade både Daniel och pappa ut sina bilar till mig. Valde pappas bil :) Inte för att den är finare eller så, men där är det iaf säkert att jag når kopplingen :P

Avslutar detta blogginlägg med ett utdrag ur en underbar låt som jag tycker passar in i min sinnesstämning just nu :) Läs och njut ;)

Tell every body I´m on my way
and I just cant wait to be there
with the blue skies ahead
yes I´m on my way
and nothing but good times to share
so tell eveybody I´m on my way
and I just cant wait to be home
with the sun beating down
yes I´m on my way
and nothing but good times to show

I´m on my way

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du tjäna pengar lätt?? Gå in på min blogg och kolla senaste inlägget då! =)

Lycka till!

http://blooondiiie.blogg.se

2008-05-29 @ 18:22:54
Postat av: HELENAAS

vad roligt!

2008-05-29 @ 18:31:41
URL: http://helenaas.se
Postat av: Jullan

Björnbröder!

2008-05-29 @ 19:29:04
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0