What's your thrill?

Havregrynsgröt eller fil? Fil.
Rosa eller lila? Lila.
Nagellack eller läppstift? Läppstift.
Duscha eller borsta tänderna? Hum... helt spontant så tycker jag jue mer om att duscha än att borsta tänderna, men av hygieniska skäl skulle jag nog hellre borsta tänderna än att duscha om det var antingen eller ;p
Snygg eller smart? Smart.
Ditt efternamn eller hans efternamn vid giftermål? Mitt.
Politik eller ekonomi? Uff... om jag måste välja så blir det väl politik.
Son eller dotter? Dotter.
Italien eller Frankrike? Italien förstås, mitt drömresemål.
Byxor eller kjol? Kjol
Parfym eller deodorant? Deo
Stuga i fjällen eller stuga vid havet? Stuga vid havet
Svart eller vitt? Gnaska delad där, men väljer nog svart.
Vännerna eller pojkvännen? Bådeoch är lika viktigt.
Båt eller buss? Båt
Godis eller chips? Chips
Luleå eller Piteå? Måste välja Luleå isf, har aldrig varit i Piteå.
Ringar i öronen eller ringar på fingrarna? Öronen
Lång eller kort? Uff, spelar inte så stor roll. Medellängd? (om det gäller män)
HM eller Gina Tricot? HM
Skor eller kläder? Skor
Musik eller film? Musik
Flygplan eller tåg? Kluven här också, men väljer väl tåg. Mysigt, och mer miljövänligt ;p Tar bara sån jävla tid om man ska till sthlm lr så.
Tv eller dator? Tja, båda kan jue vara lika tråkiga ;P Men väljer nog dator.
Afrika eller Asien? Afrika.
Husvagn eller husbil? Det ska va' husvagn. Ne, vet inte... aldrig rest med dylikt...
Hemmakväll eller partykväll? Party!
Sola eller bada? Bada, men tycker om bådeoch väldigt mkt.
BH eller trosor? Trosor
Smink eller hårprodukter? Smink, jag kan inte fixa mer med mitt hår än att sätta upp det i en hästsvans.
Apelsinjuice eller äppeljuice? Apelsin. Jag lyckas alltid få med nå gegg i min äppeljuice som ser ut som sperma lr nå sånt... usch!
Soffa eller säng? Säng.
Baddräkt eller bikini? Bikini.
Jobba eller studera? Beror på vad det handlar om... men tycker nog mer om att studera, dock inte lika bra betalt ;p
Halsduk eller mössa? Mössa
Japan eller Kina? Kina
Carola eller Charlotte Perelli? Nå, är väl inte nån stor idol till någon av dem. Men Carola har väl några klassiker som man kanske sjunger i fyllan nån gång ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0