Ägare till en banana guard

Idag hämtade jag ut mitt paket, och som jag misstänkte innehöll den en banana guard! Den är gigantisk stor, finns faen inte så stora bananer ;P Men men... måste gå till coop och köpa bananer ;P

stooor


Dessutom har jag blivit en plattång rikare. Var tvungen att ta mig upp på stan p.g.a. linskontroll och då passade jag på att inhandla en sådan medan jag ännu är nyklippt och kan göra någonting med mitt hår. Glömde dock att gå förbi Telia vilket jag skulle göra, så jag får väl försöka ta kontakt med dem imorgon istället...
   Idag ska jag bara ligga hemma och värma mig under filten och hoppas att min förkylning inte blev värre av min promenad idag. Jonne kom dock förbi idag och som alltid köpte han med en massa godis åt mig.
   Varför? Varför?!
   Jag tror han tycker om att höra mig gnälla på hur tjock jag blivit och min vikt, annars skulle han väl inte vara så ondskefull mot mig... Ska lura in pappa hit så han kan äta upp godiset istället för mig :) För tyvärr har jag ingen självkontroll när det gäller godis ;p

Kommentarer
Postat av: Jullan

Men dom är ju mina barn så det gör ingeting att dom är många:D



Julen är helig jaa:D Jag jobbar inte då :D Men dan innan

2008-11-25 @ 19:53:04
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0