Att regndroppar faller som tårarna gör, rår inte stjärnorna för

Jag tror min kropp försöker ta livet av mig... Helt seriöst, vem fan vaknar upp kl 6 på morgonen och kan inte somna om? Gick dessutom och la mig först vid 12 igår...
   Men nej, jag vaknar upp kl 6 av att jag fryser som satan. Så jag steg upp och klädde på mig och gick och la mig igen. Låg i sängen 1h utan att kunna somna, så här sitter jag med huvudvärk. Blääh... Jag vill sova!

Uff, måste klippa mig. Mitt hår ser hemskt ut! Vet dock inte hur jag ska klippa mig... Blääh... Finns det nån drop-in i Kiruna förutom hos Ani?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv: Den låten heter "vem kan älska mig" och Carola är ju artisten :)

2008-11-13 @ 14:44:09
URL: http://sofiethatsme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klipp med sax, brukar fungera.

2008-11-13 @ 16:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0