Dagen efter

Nu är jag återigen en människa, gud så skönt det känns! Hatar dagen efter, även om jag inte brukar få så hemska bakfyllor nå mer, men man är så jävla trött och seg och fattar inte bättre än att stirra in i en vägg. Dessutom är man så där äcklig och luktar säkert blääh. Ska väl kanske ta och duscha snart så jag blir fräsch, även om jag idag bara ska sitta hemma.

Om det inte var underförstått så blev det spontan utgång igår. Var inte alls planerat, men en kompis bjöd över mig vid halv 9 så tänkte jag "Varför inte?" och jag lyckades fixa mitt hår! Snacka om att jag var lycklig då!
   För övrigt var jag väl inte så jävla snygg, men fick jue testa mitt nya smink jag köpt. Köpt sån där mineralfoundation och den var väl bra, kände ingen större skillnad :p
   Trots att jag bara drack sprit igår så höll jag mig på en bra nivå tyckte jag själv :) Och hade faktiskt roligt igår när jag flummade som satan ;P

Fått veta tiderna till måndag också, yey! Jag har ett jobb ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0