Dumma, dumma hår.

Bläh. Skulle testa mig på att fixa samma frisyr som frisören gjorde åt mig när jag klippte mig. Det var jue såå enkelt sa hon. Så jag går iväg och köper en jävla plattång för 500kr. Och vad är resultatet? Jo, volym som en jävla punkrockare på 80-talet!
   Varför lever jag inte på 80-talet? Varför? Jag verkar jue ha det perfekta håret för det där volym x3000!

igen igen igen
Min frisyr som nyklippt.

Antagligen är jag väl bara dålig. Fan, ibland önskar jag att jag vore mer kvinnlig. Jag kan ingenting om hår, smink eller kläder. Jag kan inte ens måla naglarna!
   (Tro mig - jag kan inte det. Både Erik och Daniel, systers pojkvän, höll på att skratta ihjäl sig när jag försökte mig på det.)

Dessutom har jag ännu feber, vilket inte heller är så roligt. Att sitta i t-shirt och trosor vid den här tidpunkten på året och svettas är inte normalt, dessutom börjar jag frysa så jag skakar en timme senare fast jag ligger med kläderna på under täcket. Bläh, bläh...
   Jaja, då behöver jag inte visa upp min fula frisyr iaf :) Ska testa igen nästa gång jag duschar... Måste jue ha användning för min plattång nu när jag väl skaffat en. Fast visserligen är den skitbra på att platta tror jag, men jag passar jue inte i platt hår så ;P

innan klippningen
Så där kan mitt hår se ut, om håret själv får välja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0