Gäsp.

Nu sitter jag inte här för att jag är ovanligt morgonpigg, dags att jobba igen. Känner mig helt slut redan, eftersom jag somnade först vid 3-4 inatt, och upp klockan 7. Men men, man kan jue passa på att jobba när man väl får tillfälle :)
   Jobbade igår också på Mommas, så slutade först vid 1. Så då förstod man jue att det skulle bli en trött dag idag (eftersom det skulle vara omöjligt att ens sova 8h när jag börjar klockan 9 idag). Men annars var det roligt att jobba igår. Vi hade fullsatt i princip ifrån när vi öppnade kl. 18:00 tills vi stängde, så jag hade fullt upp hela dagen. Det var riktigt roligt :)

För tillfället kikar jag på Bumbibjörnarna, men strax måste jag ge mig av. Hade tänkt gå till jobbet eftersom jag vill röra på mig så mycket som möjligt. Man måste jue tänka på hälsan också :)

Kommentarer
Postat av: Jullan

Sv: Jaa, i svenska media också så fick man som inte en inblick i nåt annat än att han var svart o kom från ett slumkvarter. Jaha, men vad står han för? Jag vet inte alls. Det störde mig, eller stör mig, så otroligt mycket att dom lägger så mycket vikt på nånting som inte är viktigt. Ruskigt irriterande.

2008-11-06 @ 09:44:23
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0