Mörker-deprission

Hemma i Kiruna igen. Det känns faktiskt inte alls trevligt.
   Dessutom är det snöstorm ute, och jag som hade tänkt hämta ut min present från Ricky. (Misstänker att det är min bananaholder som kommit... eller hoppas kan man alltid!)

Mina planer om att äta mig tjock och bli förslappad i Kalix lyckades väl, har gått upp 2kg. Muhahahaha... Tyvärr kan jag inte ens bli tjock, även om det är mina planer en gång i veckan, för när jag väl ser min vikt får jag ångest och börjar äta nyttig samt tränar. Bläh, jag är fan dålig om jag inte ens kan bli tjock ;P

Nästa vecka börjar jag jobba, iaf är introduktionen på måndag om precis en vecka. Vet inga tider ännu, men Stefan lär jue ringa någon gång under veckan. Ska ändå kännas skönt med lite miljöombyte och träffa lite nytt folk. Känns just nu som om jag kört fast eller någonting. Jag är bara less och uttråkad och avundsjuk. Vanligtvist brukar jag inte vara avundsjuk, men det är jag nu och det är en känsla som jag hatar ;p

Jag är avundsjuk fatt alla jag känner ska iväg och göra något roligt. Resa någonstans, softa. Jag vill också! Men ingen har tid eller pengar med mig :( Kanske ska sätta upp annonser på stan? ;p
   "Hej, söker en rik väninna (helst väninna, men killar är också välkomna) som vill åka på weekend med mig, gå på stan och fika och rent allmänt prata skit. Du ska helst vara halvgalen, men inte helt och inte vara lättstött."

Jaja, jag vet att jag för tillfället är en gnällig skitunge, och tro mig - det tycker inte jag heller om. Det kanske bara är mörkret som gör mig så deppig, därför jag inte klarar av en till vinter här. Förra året var jag likadan, låste in mig hela december och januari. Sedan när det åter började ljusna blev jag mig själv igen... iaf gladare ;p

Men ja, tills dess får jag väl låsa in mig så ingen annan råkar ut för mitt humör... visserligen var jag jue ingen direkt partypingla igår när jag pratade med några närmre vänner - förlåt. Fast de är nog vana vid den här tidpunkten att jag är lite knäpp... eller ganska mkt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0