Sjuk?

Fan, fan, fan. Här har man världens energi och vill träna. Jag vet, igår skulle jag bli tjock men idag vill jag bli vältränad (ja, jag är schizofren). Men jag vaknade upp idag klockan 11 och sen dess har jag svettats konstant! Och det är inte vanligt vid den här årstiden. Det är iskallt vanligtvist här i huset, men idag så svettades jag som sagt. Min mor kan man stränga order om att jag inte ska träna ifall jag känner mig sjuk...
   Bläh, det är så typiskt! Så nu kommer jag bara att svälla å bli tjockare och tjockare :( Fast vanligtvist när jag får feber brukar jag bli helt utslagen och bli sängligandes... hum, vi får se.
   Jag ska hur som helst promenera idag. Ska till optikern och testa en ny sorts linser :D Längtar tills jag får testa dem, men mot min otur hittade jag förstås ett paket med den sorters linser jag har nu... så lär inte kunna testa dem förrän om 2 månader... Jaja, vi ser väl hur jag gör.

Usch, hatar när man inser att man troligtvist blivit förkyld... för då känner man efter, och ja... jag har ont i halsen. Har haft det i en veckas tid, men trodde det var p.g.a. mina allergitabletter, fast dem har jag jue slutat äta nu. Bläh, bläh. Vill inte vara förkyld! Men visserligen är det bättre att jag är det nu än nästa vecka då jag ska börja jobba...

Aja, vad gör man när man är sjuk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0