Söndag

Idag är det söndag, och som alltid är det en sån där lat dag. Ett under att jag ens orkade duscha! Fast det var faktiskt ganska skönt, fick höra igår att jag såg förjävlig ut, haha ;p

 - Har du funderat på att duscha?
 - Mjo, den tanken slog mig. Men det blev liksom inte av. Vadå, tycker du att jag ser ut att behöva det?
 - Jag har sett dig fräschare, så ja.

Haha, men nu är jag fräsch och har t.o.m. använt hårinpackning. Mitt hår är så lent såå ;P

Igår kikade jag och Sara på film. "Meet Bill" hette filmen. Den var helt ok, lite knäpp och lite rolig. Fast även om man inte behövde tänka så jävla mkt i den filmen fattade inte jag och Sara vad en pojke gjorde där i filmen, haha ;P
   Vi hade dessutom laddat upp med en massa smått och gott. Hade choklad, popcorn, chips och coca-cola. Det hade inte min tandläkare tyckt om att se... men som tur är har hon jue ingen övervakning på mig ;P
   Att jag sedan hade ont i magen kanske är förståeligt... Men jag har inte ätit upp allt, så det så!

fredrik,sara,henke

Bild ifrån fredags när vi satt på Mommas och hinkade öl. Roligaste bilden därifrån ;P Stackars Fredrik blir utmobbad ;p

Jag är väl medveten om att Sara skrev i sin blogg att jag slog omkring stolar - men det är en lögn! Stolarna på La Guna var bara för lätta för mig ;P Och ja... jag råkade slå omkull min stol 3 ggr... Varav det var alla de 3 ggr jag reste mig upp... men det är stolarnas fel, inte mitt vin!
   Fast det var ganska roligt på La Guna... Jag och Sara beställde barnpizzor och blev kallade av servitrisen för barn hela kvällen ;P Han hade tydligen sagt till Sara att hon såg ut som ett barn, vilket jag inte hade hört. Det var jue lite konstigt, jag har jue lärt mig att inom serviceyrken ska man fjäska som satan. Så om en gubbe undrar hur gammal han ser ut att vara drar man av 10 år vad man tror han ser ut att vara ;p
   Fast annars tyckte jag det var ganska roligt. Vi fick jue klubbor t.o.m.! Jag har ännu inte ätit min, den väntar till ikväll :)

Som sagt så drack jag en tequila för mkt... Hade tydligen tagit Fredriks öl och sprungit iväg med den... Det kommer jag absolut inte ihåg så förlåt ;p Men annars var det en väldigt värd kväll, om än dyr. (Jag tappade jue min börs och då får man aldrig tillbaka sina pengar... vet inte om det är någon full gäst som tagit dem eller av personalen, så jag förlorade jue 600kr i fredags... aj, aj.)

Nej, hoppas det kommer sådana kväller i framtiden, men då ska jag fan inte ta en tequila ;P

Kommentarer
Postat av: Holst

jo visst vi är alla i kontroll över våra liv och vi bestämmer hur vi vill leva. det håller jag fullt med om.



"Men med tanke på att vi lever i en så pass bekväm civilisation borde väl de mindre intelligenta utsållas?"



jo kanske det eller som jag tycker att de med bäst gener ska sticka ut från de andra. Just med de att vi lever i så bekvämt samhälle och får alla hjälp vi behöver med hälsa och dylikt. För att förhindra att vi alla är feta och odrägliga med massa hälsoproblem som behövs kostas på massa pengar. Då hade det väl varigt lättare att bara sätta en gräns på hur många barn vissa fick skaffa sig så slipper vi föra vidare lika mycket "dåliga" gener. Hade inte de varigt både smidigare och blilligare än att forska fram massa.

2008-11-16 @ 23:10:34
URL: http://holst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0