Uppväckt av ilsken tandläkare

Jag blev väckt av en ilsken, stressad tandläkare idag. Eller antagligen en receptionist. Men hur som helst var saken ilsken och stressad - vilket inte är mitt favoritsätt att bli uppväckt på.
   Det handlr om det här att man det år man fyller 19 har en gratisvård kvar eller något sådant. Inte vet jag så mkt, Ingrid babblade någonting om det där i mars och sen dess har inte Herr Tandläkare ens besvärat mig ett brev. Men min uppväckare var iaf sur på mig fatt Jag inte hört av mig. Men lite svårt att leka om man inte ens vet reglerna... Suck, suck.

Fick iaf tid den 26:e november. Jag hatar tandläkaren. Med min otur kommer jag antagligen ha hål i tänderna och så kommer jag få betala eftersom det kommer bli först i januari som de lagar mina tänder... Blääh.
   Lika gärna att gå omkring och vara medveten om att tänderna är skit, de ser jue iaf inte så hemska ut ;P

Så nu är jag vaken. Woho! Alltså varför måste man vara vaken 16h per dygn? Det är alldeles för lång tid för mig! Jag har ingenting att göra. Igår gick jag och la mig kl 22:30 av tristess och otroligt nog funkade mitt knep, men det innebar jue att jag inte var särskilt trött när Tandis ringde kl 07:57.
   Så istället fatt ha en massa tid om nätterna har jag nu på morgonen... Och vad fan gör man nu? Enda skillnaden är att nu är mamma vaken samtidigt som mig så jag lär inte bara bli uttråkad - kjag lär bli galen också.

Ett litet rum att hyra it åt mig kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0