Mordhotad av hudlotion

Min hudlotion försökte nyss döda mig. Den var alldeles nyinköpt ifrån Apoteket och när jag öppnade korken fick jag hudlotion i ögat - tack så mycket! Så nu är jag halvt blind...

Tränade idag, men kändes inte allt utmattande. Det enda var att jag fick lågt blodtrycksfall i slutet och såg bara svart, men annars var det inte alls jobbigt. Borde kanske gå upp till amatör-träningen? Körde idag nybörjarprogrammet eftersom jag inte har gjort dessa hemmaövningar på en vecka (styrketräning är det väl mest). Jaja, jag kan jue träna ikväll igen, det är jue bara korta pass så då gör det ingenting om man tränar 2 ggr om dagen. Och eftersom jag ska till min kära mormor så lär jag jue inte träna, dessutom tänkte jag väl åka förbi Ingrid och hälsa på henne, så då blir det jue inte å träna på en vecka igen. (Om jag inte lurar med Ingrid till badhuset, muhahahaha).
   Fast jag lär jue dö. Mormor har 2 hundar hos sig och Ingrid har en miljon katter. Ska dock börja äta idag mina allergitabletter i förebyggande syfte (tar en vecka innan de börjar verka på allvar) så jag kanske bara halvt dör.

Fan, mina 12 stämplar syns ännu, trots att jag duschat och gnuggat... tur att den i pannan försvann fort ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0