Bedövad

Nu har jag varit hos tandläkaren. Det var inte alls så farligt som jag hade föreställt mig, gjorde inte alls ont. Ilade lite visserligen när de borrade, men annars gick det bra.
   Det enda dåliga är att bedövningen ännu inte har gått bort, trots att det gått 5h nu. Och det är väldigt irriterande. Kan varken dricka eller prata ordentligt. Som tur är syns det ingen direkt skillnad, jag har ingen fläskläpp eller så... den är bara svårhanterlig :P

Men bedövningen borde jue gå över till kvällen iaf. Har ingen lust att dricka vin ifrån ett sugrör :P


Kommentarer
Postat av: Holst

det kanske inte är så humant men det är ju en god ide i botten. att göra det bättre för kommande generationer. Det är ju mycket annat vi gör för att människor ska få det bättre bara kanske inte lika extremet. Jo det har du ju rätt i miljön man växer upp i har ju en stor inverkan.



Med tanke på den ökande fetman och hjärt och kärlsjukdommar så borde man kanske göra något annorlunda istället för att forska efter bättre behandlingar.

2008-11-14 @ 16:37:14
URL: http://holst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0