Bed of roses

Uff, jag är jättenervös inför imorgon. Kan knappt sitta still! Fast har jue iaf städat nu... duktig Fjällis :) Ska strax hämta dammsugan så har jag gjort mig förtjänt av lussebullen.
   Måste vara något fel på mig, så här nervös bör man väl inte vara för att börja på ett nytt jobb? Bläh, bläh, bläh. Hoppas jag bara behöver sitta tyst och nicka, för om jag ska prata så kommer jag göra bort mig. Jag har för vana att när jag är nervös babbla utan att veta vad jag säger... blääh ;P Vill börja jobba, vill inte ha introduktion! :p

About all of the things that I long to believe
About love, the truth, what you mean to me
And the truth is
Baby, you're all that I need


Jag älskar i alla fall låten "Bed of roses". (Fan vad jag pratar om musik hela tiden ;P)

I'll just close my eyes and whisper;
Baby, blind love is true

Pratade idag med en gammal klasskompis, vi har inte träffats på ett halvår nu för hon har flyttat och varje gång jag har tänkt åka och hälsa på henne har jag fått förhinder (d.v.s. jobb). Uscha, saknar henne! Jobbigt att bli äldre, man förlorar vissa och vinner nya... men jag hade gärna behållit allt som det var ;P
   Snart kommer i alla fall min syster hem igen, bara tre veckor kvar! Ska bli grymt roligt att få träffa henne igen, blod är jue som sagt tjockare än vatten och jag tycker om min syster ;P Även om hon säkert kommer att hunsa omkring mig när hon är hemma igen och är högsta hönset ;P Men det kan man tåla av sin syster :)

Well, I might have said yeah
But I laughed so hard I think I died

Aja, kanske borde ta och måla om mina naglar. Massor av färg har lossnat nu under helgens aktiviteter, så de är väl inte så fina längre. Man kan jue försöka se civiliserad ut till imorgon ;P

Now as you close your eyes, know I'll be thinking about you
While my mistress she calls me to stand in her spotlight again
Tonight, I won't be alone but you know that don't mean I'm not lonely
I've got nothing to prove
For it's you that I'd die to defend

Meep, jag hatar detta jävla mörket som gör mig så känslosam. Ska köpa en massa chocklad :p

I wanna lay you down in a bed of roses
For tonight I'll sleep on a bed of nails 
I want to be just as close as, the Holy Ghost is,
and lay you down on a bed of roses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0