Your song

Aj.
   Jag måste ha sträckt min arm i fredags eller igår, för det gör svinont att lyfta den nu. Bläh. Jag som var så lugn i fredags, och igår så satt jag jue bara i soffan och svullade... hum, konstiga kropp.

Jag hatar vintern och detta mörker. Jag vet att jag inte är den enda, alla jag har pratat med säger också att de håller sig inlåsta vid den här tidpunkten på året och deppar. Jag vill ha sommar! Värme, gå runt i kjol, äta mjukglass... Jag vill inte sitta inne med fleecetröja och mysbyxor och lyssna på kärlekslåtar...
   Mjo, av någon konstig anledning är jag på ett jättekärleksfullt humör, säkert p.g.a. kylan och mörkret. Det här är första året som singel över vintern sedan 3 år tillbaka. Jag har haft det bra, för bra. Nu sitter man här och önskar att någon kunde krama bort kylan och deppa tillsammans med en ;p
   Jaja, så kan det gå när inte locket står på! I slutändan är jag ändå inte redo för ett nytt förhållande, det vet jag. Men man kan jue alltid drömma ;p

Om jag någonsin ska skaffa mig en kille så är den en kille som skulle kunna tänka sig skriva "Your song" till mig. Tycker den är så underbar, så enkel men ändå fylld med så mycket käslor. Mm...

My gift is my song
And this one's for you

And you can tell everybody
That this is your song
It may be quite simple but
Now that it's done
I hope you don't mind
I hope you don't mind
That I put down in words
How wonderful life is
Now you're in the world

Sat on the roof
And I kicked off the moss
Well some of these verses
Well they, they got me quite cross

But the sun's been kind
While I wrote this song
It's for people like you that
Keep it turned on

So excuse me for forgetting
But these things I do
You see I've forgotten if
They're green or they're blue

Anyway the thing is
What I really mean
Yours are the sweetest eyes
I've ever seen

And you can tell everybody
That this is your song
It may be quite simple but
Now that it's done

I hope you don't mind
I hope you don't mind
That I put down in words
How wonderful life is
Now you're in the world

Som sagt, man kan jue alltid drömma ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0