Äntligen har jag tränat!

Gud så underbart det känns, har äntligen tagit tummen ur arslet och tränat! Gjorde dock bara hemmaövningar, men det var tufft iaf. Har jue Paola Robertos träningsbok till hjälp och kunde riktigt höra hur han sa till mig "Sluta mesa nu, tempo, tempo!" Blev jue riktigt stressad över att kolla upp de 2 övningarna som är åt gången under min 30sek. vila... Och jag använder mig bara av nybörjarprogrammet.

Aja, nu ska jag bli riktigt seriös och träna 3 gånger i veckan :D Ska ta och simma också, förstås, har bara ett litet uppbrott ifrån simningen. Så snart kommer jag i form igen :) Om jag lyckas fortsätta hålla mig seriös...

Imorgon blir jag 19 år. Wiie, så meningslöst :) Men men, jag har varit noga att informera mina närmre vänner om min födelsedag så de inte glömmer bort det. Det är jue alltid trevligt att känna sig uppskattad, även om åldern inte är mycket att hurra för.
   Pappa håller för tillfället på att göra tårta, så jag får inte gå in i köket och hämta vatten :( Men blir säkert jättegod tårta! :) Kommer dock bli väckt vid halv 7 imorgon antagligen om inte tidigare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0