Diskplockaren ;)

Usch, herregud... jag har sovit i 12h! Fattar inte riktigt hur det gick till.Igår var jag i alla fal vääligt trött och gick och la mig vi 12. Fick ett samtal klockan 1 som jag tyckte bort (inte orkar jag prata me fyllisar mitt i natten, det var jue skönt å sova ;P). Sedan sov jag till 8. Tänkte att jag skulle sova lite till. Sov till 11 - oj, nu måste jag stiga upp. Klockan 12 ringde Annika och jag lät jue som e zombie.
   Aja, har iaf fått jobb - som diskplockare. Haha, är det bara jag eller känns det som om jag går åt fel håll? :P Aja, eftersom jag inte har orkat ta mig i kragen och söka jobb så kan jag jue inte tacka nej till sådana här erbjudanden. Blir jue ändå ca 1000 kr på en kväll och då har jag råd att snusa i 3 månader till :) Jag ska alltså bara jobba en kväll, antingen som diskplockare eller i entrékassan. Bådeoch låter väldigt tråkigt, men men - pengar :P Och så får jag träffa folk ;P

Fast visserligen ska jag ta och dricka kaffe i dag med en väninna, så där får jag täffa Ett folk ;p haha. Nej, men det är alltid trevligt med att umgås. Och dessutom viktigt, för annars deppar jag väl ihop. För jag går inte utanför dörren om det inte finns en anledning till det. Inte för att de var så kallt igår å jag var tvungen att gå ut, men ja... vädret ser inte så lockane ut :P Hade tänkt ta en promenad nu på morgonen, men den liksom försvann :P Får väl bli en lunchpromenad?
   Jag måste ju iaf röra på mig! Annars kommer jag förvandlas till en degklump och då kommer jag bli ännu mer deprimerad! Men jag har faktiskt varit duktig och slutat med allt onyttigt :) Jag är i alla fall lite duktig ;P

Nej, man ska kanske ta och börja röra på sig innan dagen hunnit försvinna också!

Diamonds are a girls best friend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0