Drägg-Fjällis

Börjar jobba om 45 minuter. Uscha, vill verkligen inte jobba ikväll. Är så förbannat trött, sov en tre timmar inatt/morse. Försökte verkligen att sova nu under dagen, men somnade aldrig. Men men, det är jue självförvållat, jag var jue meveten om att jag skulle jobba idag. Jaja, jag har all tid i världen och sova senare så. Ska ändå bara sitta i entrén. Kommer vara ganska soft, för jag känner verkligen inte för att springa arslet av mig.

Jag är i alla fall inte arbetslös nå mer, fick jobbet på ishotellet. Vilket kom som en stor chock, men ja, jag kan jue tacka en vän antagligen för jobbet. Ibland har man tur när man skaffar vänner ;p
   Så igår var jag ute och firade. Var bara jag och Sara på förfesten, men vi pratade en massa skit. Och som alltid när jag dricker med Sara så blev jag aspackad. Alltså seriöst, jag var helt drägg igår. Det är hemskt när jag tänker i efterhand hur full jag var, har ingen aning vad jag gjorde efter att jag drack min orgasm ungefär. Små, små minnen men jaa... det mesta är svart. Jag vill fan aldrig dricka igen! Usch, äckligt med fylla... speciellt när man är drägg, som jag var ;P usch, usch. Hoppas jag inte blir mobbad idag :) Har ett svagt minne av att Lena frågade hur jag var när jag satt längst in i ett hörn och stirrade i väggen... jaa, så rolig var jag :p
   Nej, fy på dig Sara! Du lyckas alltid supa mig under bordet!

En annan trevlig nyhet är att jag har fått en fjärkontroll nu :) Så nu kan jag zappa igen, wiie ;D Så ja, har blivit mycket tv nu :P Men har ändå varit aktiv i veckan, umgåtts med vänner varje dag och så har jag till och med tränat! Det var oerhört skönt, man kände sig genast 10 kg lättare ;p

Jaja, nu ska jag väl göra mig i ordning. Ska jobba till klockan 4 inatt! Usch, fy. Imorgon ska jag i alla fall bara soova. Gud så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0