Hemma till helgen iaf

Nu är jag hemma igen. Vilken seg dag! Hade två bord som beställde a'la carte. Tråkigt, tråkigt...
   Förövrigt åt cheferna på Scandic hos oss. Anna blev så nervös, och så mådde hon dåligt, så jag fick ta hand om dem. Nog kände jag mig också nervös, tappade lite bestick när jag försökte vara lite övermodig. Men men, det gick nog ganska bra iaf :)
   Men som sagt - seg dag!

Det blir dock ingen resa till Lycksele ihelg. Annika ville att jag skulle jobba torsdag och fredag. Så sa jag att jag skulle åka bort om jag inte fick jobba mycket ihelg, så då fick jag jobba på lördag också. Tyckte det var ganska ovärt att inte ta och jobba tre dagar när de väl vill ha mig, så tar resan till Lycksele någon annan gång. Kalla mig pengakåt, men ja... pengar är bra att ha, och så tycker jag jue att det är roligt att jobba ;p
   Så det blir Mommas jag jobbar hela helgen alltså. Men det ska bli trevligt :)

Förövrigt var det chockerande varmt idag! Solen lyste och var nästan vindstilla... Härligt att ta en promenad då :) Men imorgon blir det nog och simma, om jag lyckas ta mig upp i tid. Ska jue fika imorgon på eftermiddagen, och det vill jag inte missa. Skulle bli bjuden först, men då sa jag att jag kan betala för mig själv :)

Jaja, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0