Mörbultad

Uff, idag känner jag mig alldeles mörbultad. Har ont i hela jävla kroppen, och inte har man fått sova något inatt heller. Jag känner mig nästan bakis. Och snart ska jag sätta mig och köra en bil, känns jue jävla säkert ;P

Min bil är dock ganska rolig, nu när det är så här kallt. I fredags så hade förardörren fryst så att jag inte fick upp den. Både jag och Frida slet som djur fatt få upp dörrjäveln, men den ville inte det. Så jag fick klättra in genom passagerarsidan :) Dessutom såg jag ingenting, blivit sån där tunn jävla is som är i princip omöjlig att skrapa bort... Så det var jue lite spännande :)
   Igår när jag skulle köra hem var det tvärtom. Förardörren gick upp, men den gick inte att stänga senare. Stod säkert i 5 minuter och försökte få igen dörrjäveln, men den vägrade. Jävla dörr!
   Men jag hade jue iaf god sikt på lördagen. Skulle köra hem en onykter vän och han insisterade på att skrapa alla rutorna, och väldigt noga. Jag höll på att bli galen ;P Men ja, det är sånt man får ta. Han har jue fått vara med om mig när jag har varit full och jobbig, så det är bara rätt åt mig ;D

Förövrigt har det väl gått bra att jobba ihelg. Lördagen var inte fullt lika jobbig som fredagen, även om det var grymt mycket folk. Det är ganska roligt när man är ute och plockar glas, för då ska alla hjälpa till en helt plötsligt! Uff, det är lite jobbigt - även om de är jättesöta och snälla. Men inte fan skulle jag vilja plocka disk när jag är ute... fast det gör jag säkert iaf, skulle inte förvåna mig.

Aja, ska strax åka förbi en kompis, ska bara försöka bli människa innan. Just nu är jag bara halvdöd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0