Morgonstund har guld i mun... om det heter så?

Jag tror att min kropp är antingen i puberteten, schizofren eller lider av jetlag. Den är jue iaf inte normal.
   Igår sov jag till klockan 15:00. Jag hade grym ångest, men samtidigt var det jue väldigt skönt eftersom jag somnade först vid 06:00. Men jag insåg att det skulle bli svårt att vända tillbaka dygnet och att jag antagligen skulle vara uppe hela natten. För så skulle det vara för alla kroppar, eller?
   Nej, inte min kropp! Jag somnade vid 02:00, efter att ha varit vaken i endast 11 timmar och vaknade upp nu klockan 08:30. Det värsta var väl att jag var så förbannat pigg, kunde inte få ro även om det var varmt och mysigt under täcket. Fattar inte vad det är fel på min kropp, känns inte normalt i alla fall... T.o.m. min mamma fick en chock när jag steg upp: "Vad gör du uppe nu? Eller ska du gå och lägga dig igen?"

sooova

Sökte på ordet "kudde" och den där bilden dök upp... känns som att dem orden verkligen passar in på mig... ha ha...

Tror det är min kropp som har börjat konspirera mot mig. Den vaknar upp tidigt bara så jag inte ska ha någon ursäkt till att inte träna. Och visst, jag tycker det är härligt att träna... men inte med mina bikinitrosor. Varför går man ner i vikt? Även om jag är överlycklig mestadels av tiden av att måttet runt rumpan krympt så känns det väldigt irriterande när man ska simma, för det är faktiskt bara uppstressande och simma runt och fundera "Ser någon?" och försöka hålla uppe bikinitrosan medan man simmar, vilket brukar sluta med att man antagligen får en kallsup... eller vad det kallas...

Aja, jag ska i alla fall göra vettiga saker innan jag vågar mig ut i kylan. T.ex. skriva i min kassabok, för den har jag skitit i att skriva i en vecka. Som tur är så lider jag jue av en snåltarm och har inte slösat direkt mycket, så det borde inte bli något problem med den även om jag skriver in i efterhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0