Mysig säng!

Har tagit mig upp ur sängen för ca en halvtimme sen. Min pappa är grymt irriterande. I en vecka har han pratat om att jag ska köra honom till jobbet idag. Så jag la jue klockan på 7 och snoozade (han sa att han skulle väcka mig).
   Men kl 07:30 hade han ännu inte väckt mig så jag steg upp för att undersöka läget. Och då hade pappa gått! Fel att inte säga igår att jag inte skulle köra honom? Argh!

Men jag bestämde mig för att somna om iaf, eftersom det var så varmt och mysigt under täcket. Bläh. Nästan så att jag vill bli sjuk så jag har en anledning att ligga i sängen och mysa hela dagarna... Uff, sängen är alldeles för underbar ;P Eller så är det bara kallt här i mitt rum, en annan anledning.

Får se om jag orkar ta mig upp till stan idag. Ska iaf träna. Måste jue ta mig i kragen, kan jue inte gå runt och frossa som jag har gjort. Har säkert tryckt i mig minst 3000 kcal per dag nu den senaste veckan... Men men, så kan det gå gissar jag ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0