Ny vecka

Åh så underbart; idag har jag sovit! Jag har sovit 10h utan några större avbrott och lyckats stiga upp klockan 10 idag. Fastän jag sov till klockan 2 på söndag och somnat kring 6 på morgonen i helg...
   Och jag har sovit igenom fem sms inatt... hur har jag lyckats med det?! Jag är imponerad av mig själv och min kropp. Duktig kropp:)

Fast nu är jag frågan: Vad faen gör man uppe klockan 10 på morgonen? Alla jobbar jue ändå så... hm... Träna kan man jue alltid göra. Och städa. Fast det är väldigt tråkiga arrangemang ;P Jaja, till kvällen ska jag iaf jobba. Fått jobba väldigt mkt nu, 4 dagar på en vecka :) Tack, tack! Men till helgen kommer jag inte kunna jobba, för då ska jag åka iväg. Hoppas verkligen inte de behöver min hjälp då, för jag har väldigt svårt för att tacka nej till jobb... Jag är jue arbetslös, jag behöver jue pengar!
   Eller nja, vet inte riktigt om man kan kalla mig arbetslös... Men men. Träffade min blivande chef i fredags iaf ;p

Har iaf fullt upp nu i veckan, eller känns som det. Har planer för varenda dag. Men men, då känner man att man lever iaf. Kan jag tänk mig...
   Jobb idag, fika imorgon, köpa underkläder med mama på onsdag, och på torsdag åker jag :) Ska bara ringa Ingrid på onsdag kväll å fråga igen om det är ok, för jag vill jue inte åka dit å så har hon ångrat sig. Fan vilket öde alltså, sitta i en buss i 9h. Uscha. Jag lär jue vara stel som en gammal gubbe... men men, är jue billigt iaf. Jag kan läsa :P

Men men, nu ska jag väl... göra något annat iaf ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0