Överskott av tid

Klockan är 10:00. Jag har nog aldrig insett hur lång en morgon kan vara. Jag är hungrig, och det känns konstigt. Vanligtvist brukar jag som tidigast äta frukost vid 15:00-16:00 (fast då brukar jag jue visserligen vakna först kl. 12:00).
  
Jag funderar på att skippa simningen. Och det p.g.a. mina bikinitrosor, och inte p.g.a. lathet. Jag klarar mig väl en vecka utan träning, eller? Funderar på att uppväga det hela med en promenad. Solen skiner jue trots allt. Fast det är halt och kallt ute...
   Kanske borde jag börja träna på gym som alla andra? Så slipper man oroa dig för att visa upp sina intima delar. Fast visserligen tycker jag jue att styrketräning är tråkigt. Och så är jag väldigt slarvig och lat, så jag skulle väl antagligen träna fel men vara överlycklig fatt kunna visa upp mig i snygga träningskläder...
   Nej usch, nu är jag knäpp! Dumma morgon.

Men faktiskt så har jag hunnit göra jättemycket! Jag har räknat all min dricks ifrån helgen, skrivit min kassabok, hunnit svara på meddelanden, läst min bok och skriver här nu igen...
   Om det här ska fortsätta, med tidiga uppvaknanden, så kommer jag jue ha ett välstädat rum! Jag håller på att bli galen av all "pigg tid". Funderar på att äta frukost, duscha och ta mig upp till stan (eftersom jag självklart glömde kika på fotoalbum igår när jag tog mig dit). Fast om jag börjar ordna mig nu, då kommer jag jue ha hela eftermiddagen på mig att sitta hemma och fundera på vad jag ska göra...
  
Oj, oj, oj... det är verkligen ansträngande att ha tiden på sin sida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0