So what?

Tänk vad hårinpackning kan göra underverk! Man känner sig genast mycket fräschare och renare när man har använt hårinpackning, wunderbart!

Tur att det är 20års-gräns på krogen idag så jag inte kommer in. För jag vet jue att jag alltid tar en drink på krogen, och då är det kört (för jag tål inte sprit, det är det som gör mig så jävla full). Positiva igår: Jag var full, men jag minns allt!
   Nej, idag är min gräns 2 glas vin. Gott :)

Blivit helt galen i Pinks låt "So what".

Nu ska jag börja fixa mig och klä på mig och sådana saker. Tror det blir kjol ikväll igen (bekvämt), får jue troligtvist skjuts hem :)

So what?
I'm still a rockstar
I got my rockmoves
And I don't need you tonight

Btw... bra att man brukar jobba på krogen och är lite halvbekant med vakterna. Någon snodde mitt glas med vatten igår och då gick en vakt och hämtade nytt åt mig efter att jag olyckligt sagt "nån stal mitt vatten"... (ja, man är väl inte den smartaste i fyllan ;P)
   Jävla idiot ändå, vad fan skulle han med mitt vatten till? Trodde folk bara ville ha sprit men men...
   Tack farbror vakt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0