Sömnproblem...

Argh, jag håller på att bli galen! Jag har sovit totalt 9h i helg, och nu är klockan 05:43 och jag har inte sovit ett dugg, fast jag gick och la mig vid midnatt, trött som ett psyk. Varför vill inte min kropp sova? Blev så less på att ligga i sängen och göra ingenting så steg upp.
   Det är så jävla drygt och vara uppe så här länge, alla sover jue, inget att se på tv:n. Man kan inte göra ett skit förutom att rulla tummarna. Och så sover orkar jag inte stiga upp förrän tidigast 12. Förstår inte varför det har blivit så här. Kunde jue sova hur bra som helst när jag var på resande fot, men så fort jag kom tillbaka till Kiruna så fick jag allt svårare att sova. För varje natt tar det längre och längre tid för mig att somna. Det är sjukt. Vet inte vad jag ska göra för att kunna sova normala tider igen.

Uff, jag orkar inte... när ska livet bli normalt igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0