Spontan utgång

Blev spontan utgång igår. Skulle jue egentligen på ladies night men alla bangade så fick umgås med grabbarna istället (som vanligt ;P).
   Dem lurade i mig en massa öl och sedan skulle vi in och kika på ferrum vilka som var där. Så jag vart där och ja... gjorde bort mig. För jag blev nog lite full... USCH, jag har säkert gjort  bort mig jättemycket :P Och jag hade jue för fan inte ens sminkat mig inför fest, hahaha.

Jaja, men det var jue faktiskt roligt. Förutom att jag testade Black Jack. Jag fattade inte så mycket. Insåg bara att jag slösat 40 kr i onödan. Man ska inte spela om pengar, speciellt inte när man är full. Och man ska absolut inte prata med människor, för då gör man bara bort sig ;P

Jaja, ikväll blir det vin. Igår svamlade jag om att vi skulle ut och äta. Hoppas han inte tog mig seriöst, för det vill jag inte. Ska jue äta med pappa ;P (man säger så mycket vesäntligt när man är lite förfriskad av sig) Men just nu är jag GRYMT sugen på strips... mums. Fast jag orkar nog inte gå dit och sitta ensam helt skabbig och... bläh... Men tror inte jag är körduglig ännu? Antagligen inte, eftersom det känns som att jag vinglar ännu.

i olika stadier...


Uff, varför dricker jag ens? Jag skäms jue bara över mitt beteende dan där på ändå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0