Uppladdning inför Halloween

Ja, imorgon är det Halloween. Jag ska dock inte klä ut mig, utan bara klä upp mig :) Det är fan halva nöjet med att gå ut - att få klä upp sig.
   Stod nyss och testade kläder, vet inte riktigt vad jag ska ha. Är grymt sugen på att ha min röda kjol som jag köpte i Jönköping, men har inget snyggt, svart linne... Om sanningen ska fram har jag inga snygga linnen alls. Eller jo; ett turkost. Men det passar jue inte till rött!
   Jag vet iaf vilka skor jag ska ha på mig, hoppas bara att jag/vi har en chaufför imorgon, annars blir det kallt...

För övrigt så har jag tränat nu 4 dagar på raken, känner mig så duktig! Och det blir lättare för varje dag, så det borde jue vara ett gott tecken på att min träning gör skillnad. Dessutom har jag två rutor på magen som syns tydligt :) Gut, gut, kanske lyckas en gång att bli tränad inför beach-säsongen. Har jag några månader tillgodo (för en gångs skull... om jag lyckas hålla mig seriös).

På lördag blir det som sagt jobb, hört rykten om att vi ska använda peruk!
   Hoppas de skippar den idén, för det är jävligt svettigt med peruk... och så kliar det. Om de nu iaf ska tvinga på oss peruker så ska jag ha den fulaste de kan komma på, muhahahha!

hihihihihihi
En sån där peruk hade jag kunnat tänka mig kanske...

Kommentarer
Postat av: Jullan

SV: Förmodlinge, vi vet inte helt hundra, kan fortfarande få en tik, men troligen en liten kille :) eller jaa liten o liten ;)

2008-10-31 @ 09:42:38
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0