Godmorgon

Ujja, steg upp hyffsat nyligen (för 44minuter sedan), men känner mig ännu väldigt seg och trött. Ujja. Skönt att slippa jobba idag i alla fall :) Idag ska jag inte anstränga mig alls mycket!
   Men för övrigt var det roligt att jobba igår igen :) Fast där när vi skulle stänga Mommas började det kännas segt. man blev trött och ville bara gå hem. Var dryg som fan sedan när jag plockade disk på nattklubben, jag orkade inte prata med någon. Liksom nickade ett hej och sprang vidare. Förlåt :P Men var så trött och då kan jag bli grinig - speciellt på fulla människor, så... då är det bättre att vara dryg :p

Uff, mitt rum ser förjävligt ut alltså. Borde ta och städa, men men... ansträngande :P Kanske tar ett ryck senare, för tillfället sitter jag här och lyssnar på min musik :) vill ha chess-låtarna! Uff, har kommit in i Chess-humöret igen, men det är faktiskt bra låtar! Skolan borde ha spelat in en cd med låtarna och sålt dem, då hade jag absolut köpt! Skolans föreställning var jue klart bäst.
   Men jag har dem inte, snyft, snyft. Har en låt på mobilen, som är i dålig kvalité. Var jättejobbigt när jag skulle lyssna på den igår, för jag fick sms hela tiden och då avbröts låten och började ifrån början. Blääh :P Inte alltid bra att vara "populär", eftertraktad... vad det ska kallas. Eller sms-beroende :P haha.

Chess - Endgame

"They all think they see a man
Who doesn't know
Which move to make
Which way to go
Whose private life
Caused his decline
Wrecked his grand design

Some are vicious, some are fools
And others blind
To see in me one of there kind
"

"A normal person must
Dismiss you with disgust
And weep for those who trusted you
"

"Is there no one in my life
Who will not claim
The right to steal
My work, my name
My success, my fame
And my freedom
"

Chess - I know him so well

"Nothing is so good it lasts eternally
Perfect situations must go wrong
But this has never yet prevented me
Wanting far too much for far too long
Looking back I could have played it differently
Won a few more moments, who can tell?
"

"No one in your life is with you constantly
No one is completely on your side
And though I move my world to be with him
Still the gap between us is too wide
Looking back I could have played it differently
Learned a little more before I fell
But I was ever so much younger then
"

Now at least I know I know him well


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0