Hos dig är jag underbar

När jag tagit slut
När jag inte orkar mer
När rädslan tar vid
Rädslan förstår mig mer
Då kan jag inte se
Kan jag inte röra Dig
Har jag då hittat nån annan
Säg nu hur Du ser mig

YouTube är fantastiskt. Där finns fan allt! Sökt efter den här låten skitlänge och så finns den där... Underbart!
   Fast videon är kass...men låten är mysig iaf.

Vemodig natt. Vet inte varför, men denna natt är värre än den på länge. Ändå har inte min födelsedag någon direkt koppling till dig.
   Och ändå kan du inte komma ur mina tankar...
  
Jag vet, jag vet. Det är inte jag som ska gråta, det är inte jag som ska sakna, det är inte jag som ska sörja... Men livet är inte så lätt som på tv, kärleken tar bara inte slut. Den dör inte där orden utnämns. Den lever kvar. Vad fan du än gör mot mig, så finns den kvar... Vad fan jag än gör...

Jag undra om du
Hade kraft att ge dig av
Eller mod att stanna kvar
Våga bygga på nå' nytt
Jag undrar om du
Har kunnat ge och kunnat ta
Vågat öppna dig som jag
Allt jag kräver är ett svar


Livet är bra konstigt. Det här ville ingen av oss, men ändå hände det. Och nu i efterhand sitter vi båda och undrar: "Varför?" Egentligen vet vi båda svaret, men det är svårt att alltid tänka med huvudet.
   Om jag hade varit någon annan, hade det varit vi då? Varför är jag så krävande? Varför är jag så elak? Varför vill jag inte bara vara din, varför vill jag så mycket vara min?

Hos Dig är jag stark
Hos Dig är jag underbar...

Kärleken är början, mitten och slutet - du är kärlek.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi båda frågar oss varför...och önskar det inte hade hänt, vad säger det dig? det får mig att fundera i alla fall.

2008-10-30 @ 09:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0