Jag

HAR DU ?
Folköl i kylen :
Nej
Något husdjur : Nej.
Någon favoriträtt : Det mesta med pasta ;P
Någon flick/pojkvän : Nej.
Puder på dig :  Nej.
Några framtidsplaner : Nja, har inte planerat men har några saker som klassas som "Ska göras innan jag dör" ;p
Någon sjukdom : Nja...
Gymkort : Nej.
Några kärleksproblem : Nej. Det handlar inte om kärlek, egentligen.
En homosexuell kompis : Nej.
Duschat idag : Nej.
Någon kompis som snarkar : Inte regelbundet, vad jag vet om ;P
Någon vän som spelar i ett band : Bara bekanta.
Några mvg:n : Ja.
Någon som förstår dig : Hm... det tror jag inte.
Tuff kompis som kan försvara dig : Hm... nej? ;p
Något beroende : Snus.
Fikat idag : Nej.
Nagellack : Ja, fast det ser förjävligt ut ;P
Någon vän som bor i ett annat land : Nej.

VEM ?
Avskyr du : Avskyr är för starkt ord... nej, avskyr ingen, tycker bara mindre om vissa.
Hånar du : Nej.
Delar du mest minnen med : Familj och släkt ;P
Längtar du mest efter : Få jobba igen!
Stör du dig på : Alldeles för mycket ;p
Gosar du med : Ingen och ingenting.
Lagar mat : Mest Pappa, men mamma också :)
Diskar : Samma svar som till föregående fråga ;P
Tror att den är någon : Alla, annars är det synd om dem som inte tror det.

VILKEN ?
Tidning läser du : Ingen.
Buss åker du oftast : Ingen alls.
Frisyr har du : Ingen. Jag steg upp i morse och som håret låg då, så ligger det nu :P
Dag fyller du år : Den 28 oktober, en tisdag detta år ;P
Årstid föredrar du : Sommar!!!
Stad är du uppväxt i : Kiruna

VAD ?
Gör du nu :
Svarar på dessa frågor och lyssnar på musik, och skriver lite på msn.
Gör dig till en bra människa : Det undrar jag också :P
Gör dig till en dålig människa : Också någonting jag funderar på :P
Vill du arbeta med : Författare :)
Är roligast just nu : Ingenting? :P
Har du på dig nu : Mjukisbyxor och min Johnny-t-shirt :)
Har du för smink idag : Inget
Äger du för skor : Allt mellan street till flip-flop.
Har du för storlek i skor : 36
Läser du för bok : Frihetens pris (passande titel, haha, inte tänkt på d :P)
Ska du göra nu : Vänta på mat ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0