Packningen slutförd

Ja, då är allt packat och klart! Hårtork och annat som jag kan behöva imorgon är dock inte nedpackat, men det mesta är det. Iaf alla kläder och skor.
   Känner mig lite nervös, dels för resan och dels för att träffa Erik. Jag är nervös inför resan eftersom det här är trots allt första gången jag reser någonstans ensam längre än till Luleå. Men resan tror jag går bra, mest nervös är jag inför att träffa Erik. Bläh. Inte för att jag tror det dyker upp någon äcklig gubbe eller så, mest bara nervöst att träffa någon för första gången... Men det går säkert bra :)

Nu ska jag ta och packa ned den här datorn också, eftersom min älskling ska få följa med mig på resan! Så vi ser jue om det blir något mer bloggande innan jag är framme i Östersund, tvivlar på det... men jag ska föra över lite musik ifrån mama och papas dator så kanske blir något nervöst inlägg därifrån ;p

På återseende, Kiruna!

full?
Haha, jag vet - min resväska är rosa! Usch, så pinsamt. Men men, det var den enda i lagom storlek.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha så jävla kul, och glöm inte. Klappa en kossa åt mig :D

2008-09-01 @ 19:23:38
URL: http://tirkk0nen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0