Studentfest

Jaha, här sitter jag och är trött efter en hyffsat sömnlös natt. Bläh, men jag får skylla mig själv som dricker alkohol.

Var på studentfest igår då. Var en trevlig men dock kort fest eftersom alla drog vid tio till studentkrogen, dit jag inte fick gå ;P Men de 2 timmarna jag var där hade jag trevligt och skaffade mig både en bror och tvillingbror :) De var dock hälsoiter, och syrran fattade inte varför jag prata med dem på en teknologfest ;P Men jag pratade jue faktiskt med massor av teknologer också! Inte mitt fel att min syster bara flyger omkring som en vante ;P Alltså är hon ganska lik mig i fyllan, haha ;p

Nu ligger syster å hennes kille och kramas, så jag får kramas med min dator ;P Den är alltid så förstående emot mig! Eller nej, faktiskt inte, för den ska alltid startas om fatt uppdatera en massa skit. Dumma dator. Får hitta någonting annat att kramas med.

Ihelg ska vi kanske till Göteborg och gå på Liseberg :) Visserligen är jag inte mycket för karuseller, men kan vara roligt att få röra på sig lite och testa på och festa där ;P Fast vi ser hur det blir, men hade varit roligt eftersom Hardcore Superstar också ska spela då :)

Nej, nu får jag försöka hitta någonting annat att kramas med så får min dator startas om och uppdatera :p

jönköping
Rumpa, Simon, syster, Daniel och Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0