Tidsfördriv

NÄR...
Köpte du något senast: Choklad, igår
Kramades du senast: Tisdags

VEM...
Saknar du: Ingen för tillfället.
Rörde dig sist: Daniel
Vill du slå: Halva världen ;P
Kramade du sist: Daniel
Vill du vara som: Tja, den person som jag ser mest upp till är väl min mormor
Sårade dig sist: Vill jag inte nämna här.
Gjorde dig riktigt glad senast: Syster, finns inget bättre än familjen ;p

HAR DU... 
Brutit några ben någon gång: Nein
Några piercings: Bara i öronen, varsitt hål i vardera öronsnibb.
Egen dator: Ja, det är den jag leker med nu.
Gjort bort dig rejält: Ja, men vem har inte det?
Bra självförtroende: Oftast.
Kysst någon: Ja
Varit/är kär: Ja

HUR...
Svarar du i telefonen: "Nå hallå"
Mycket pengar har du: Det tänker jag inte publicera här.
Ofta bäddar du sängen: Bara när folk kommer och hälsar på.
Ofta städar du: När jag blir galen på att ha det stökigt, vilket inte är ofta.
Många stör du dig på: För tillfället känns det som hela världen ;P
Ofta träffar du din familj: Vanligtvist varje dag.

TROR DU...
Att du kommer bli något: Ja, varför inte?
På Gud: På min Gud isf, inte Bibelns.
På rymdvarelser: Inte sådana som man ser på tv, men jag tror absolut på liv utanför vår planet.
Att folk tycker om dig: Ja, mina vänner och familj förstås. Annars hade de väl inte stått ut med mig? ;P
På ett liv efter detta: Hoppas på det iaf.

ÄR DU...
Förstående: Försöker så gott det går.
Osäker: Ja, det händer.
Intressant: Verkar som det.
Hungrig: Nej.
Smart: Hyffsat iaf.
Barnslig: Ja
Liten: Ja
Frågvis: Nja... beror på vad det handlar om.
Organiserad: Skulle jag nog inte påstå.
Hälsosam: Absolut inte.
Blyg: Beror på situationen.
Arg: För tillfället? Något. Vanligtvist? Njäe inte särskilt, försöker vara en lugn person.
Ledsen: Nej.
Glad: Man försöker jue iaf, tråkigt att leva livet som butter.
Positiv: Blir lättare att leva så.
Lätt att förföra: Det verkar jue inte som det.
Bra på att ge komplimanger: Absolut inte. Kan varken ge eller ta emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0