Lite bilder ifrån resan en lat söndag

Här sitter jag i min nya, mysiga tröja och fryser. Den är nyinköpt ifrån Gina Tricot, och visserligen hade väl mamma kunnat sticka en liknande till mig... men jag blev kär. Uff, min smak har blivit så konstig på senare tid. Helt plötsligt har jag börjat på med byxorna på tröjorna, knästrumpor och stickat... Det är verkligen ett bevis på att vi inte föds med en förbestämd smak utan att den ändras efter omgivningen.

röda naglar

Idag är det söndag, en sån där dag som man ska ta det lugnt på - en oskriven regel. Och det verkar som att alla omkring mig också ser söndagen som en vilodag. Syster är hyffsat tystlåten och min mobil har inte pipit sedan natten. Men det känns ändå skönt, en dag då man bara är utan att fråga sig varför eller för vem. Haha, jag är knäpp ja ;P


mamma muvattbrumgamla linköpinglinköpinglinköpingmums

Här är lite smått och gott ifrån resan. De första tre bilderna är ifrån Åsarna, de andra två ifrån Linköping och de sista två ifrån Jönköping. Har inte fotat så himla mycket härifrån Jönköping så får väl ta mig ut imorgon och fota lite. Inte haft någon lust bara, fråga mig inte varför för det kan jag nog inte svara själv på ;P

Nej, nu lägger vi nog punkt på det här inlägget. Har ingen direkt lust att skriva idag känner jag, det är alldeles för jobbigt en lat söndag ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0