Hon har ett sätt

Jaa, här sitter man nu då efter att ha varit ute i Kirunavärmen... Jävlar vad jag frös om öronen, och jag som hade fixat frisyr idag :( Aja, jag ska inte gnälla. Kiruna har säkert sina goda stunder också ;p

Om 50 min ska jag på arbetsintervju, eller något sådant. Han sa jue "Ja, omkring 3". Börjar bli lite nervös nu. Pratade igår med en som jobbar där och de ska visst till Sthlm i helg också och ha arbetsintervjuer. Känns lite kört för mig då ;P Blir att börja söka jobb nästa vecka då, men då ska jag nog söka till ett bättre avlönat jobb. Och så får jag väl söka till mackar å såna ställen som har öppet i princip 24'7 så jag kan bli arbetsnarkoman :D
   Nej, men det blir jue lite spännande och se vad som blir av mig. Men man får ta en dag i taget. Om jag inte får nå jobb till oktober så kanske jag åker förbi Lycksele och hälsar på Ingrid. Usch, vad jag kommer bli fattig av att resa omkring - men inte mitt fel att alla flyttar. Fast lär dö också, för hon har katt där. Får bli en minisemester :p

Jag har blivit helt galen i låten "Hon har ett sätt". Den är egentligen inte så bra, men den har verkligen fastnat i skallen. Kanske för att jag tycker om det där: "Men hon inte helt klart nånting man har". Som jag :) Jag tänker då aldrig låta mig ägas, inte på väldigt länge...
   Dessutom påminner den om Jönköping eftersom vi hörde den i bilen till Råslätt när jag, syster, systers kille och hans bror gled bil.

Hm... vet inte riktigt vad jag ska skriva. Är inte så nervös nu, men det kommer väl när jag sätter mig i bilen. Bläh, bläh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0