Nyklippt ;)

Tjo!
Här sitter jag nu och väntar på att min syster ska bli färdig så vi kan åka till A6 och shoppa. Pengarna har börjat sina hos mig, men men, de är väl till för att spenderas? :p

Jag har glömt nämna att jag har klippt mig! Så tänkte lägga in en bild, även om det inte är särskilt stor skillnad. Luggen är framme och så har jag klippt i tapper. Fick en kommentar om att jag såg ut som en tvåbarnsmamma, yey. Folk kan verkligen göra en glad ibland ;p

lugg

Idag är det dock mycket ruffsigare. Jag och fixat hår går inte särskilt bra ihop, men äsch, alla kan jue inte vara fina på huvudet!

Ikväll blir det att testa på Jönköpings uteliv! Hoppas bara att jag inte somnar då jag var tvungen att stiga upp klockan 8 imorse och tvätta. Det kändes vekligen konstigt att stiga upp och vara trött, eftersom jag har haft "sovmorgon" nu i snart 2 veckor. Jag har jue som sagt inte så mkt här och göra, men men. Snart, förhoppningsvist, får jag tider och passa. Wiie :)

Nej, nu ska jag gå och borsta tänderna och så kan vi förhoppningsvist ge oss av snart!
Tjao.

Kommentarer
Postat av: Jullan

Ditt hår var ju jättefint !

O den som sa att du såg ut som en två barns mamma menade säkert bara att.. du ser mer mogen ut! :

2008-09-19 @ 22:45:55
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0