Elände

Jag som mådde så bra, sen åt jag lite mat och nu har jag ont i magen och mår illa igen. Suck. Det där med mat ska inte vara så jobbigt. Först är man livrädd över att äta och när man till slut tvingar i sig någonting efter 30h utan mat så mår man ändå dåligt. Hur ska jag nu kunna få i mig mat igen? Nästa gång ska jag nog äta soppa eller fil eller någonting sådant som inte är så ansträngande för magen. Mama gav mig rostbiff som är salt, eftersom vatten och salt är bra när man är uttorkad. Men jag vet inte, min mage tyckte inte om det.

Såg nyss en oerhört hemsk film. Pans labyrint. Den var hemsk från början till slut. Filmen handlade bara om en massa elände och ond, bråd död. Fy fan. Det är faktiskt en film jag hade klarat mig utan. Människan är verkligen ett ondskefullt djur.

Nej, nu ska nog jag ta med mig bråkiga mage och lägga mig i sängen, där jag spenderat mestadels av dagen. Försöka sova någon timme och förhoppningsvist vakna upp med en frisk, stark kropp. Just nu känner jag mig mer som 80 år, det är verkligen en pärs att gå någonstans nu, även om d bara är till köket eller toan ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0