Färger i en vind

Ute skiner solen, härligt! Ska strax ge mig ut på promenad :) Några intressanta quiz på Facebook lockar, men ska ut på min promenad så det blir bortgjort. Måste jue ta hand om min kropp, ska jue ligga på stranden om 2 veckor!
   Igår bokade jag och Sara en resa till Turkiet, underbart! Blir en riktig solsemester där vi ska lappa sol. Kan behövas nu, för som sagt; allt verkar fan bara gå åt skogen för mig ;P

Idag är det valborgsmässoafton. Jag och Ana pratade om att kika på en majbrasa. Det var länge sedan jag gjorde det :) Inte riktigt förstått vitsen med att kika på en stor, jävla brasa. Visst älskar jag brasor, speciellt i eldspisar. Mm... är otroligt mysigt att krypa ihop framför elden - fast en majbrasa är jue inte riktigt så ;P

Uff, jag har egentligen inget spännande att skriva. Ska ut på min promenad istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0