Funnit min drömman

Fy satan vad jag är trött! Håller på att gäspa käkarna ur led och längtar till sängen. Men känner mig lite osäker på om det är så vettigt att gå och lägga sig klockan 9? Det känns lite vääl tidigt. Varför är jag så förbannat trött?

Idag har jag haft en trevlig dag. Jag har umgåtts med en väninna och när man är omgiven av mer eller mindre galna män känns det väldigt bra att få prata lite vettiga saker ibland :)
  
Har dock hittat min drömman: Clive Owen. Kan en man bli mer fulländad än honom? Oehört vackra ögon, sexig röst... mm... Och sedan blir inte saken bättre av att han bara spelar tuffa och hårda roller. Jag är förälskad! Synd bara att man inte kan få en fantasiman... De är alltid perfekta ;p

Vad mycket skit jag pratar, men men... det är jue vår... Då kan jag få äta lite choklad och drömma om Clive Owen ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0