I Jönköpings värme

Nu sitter jag på min svågers dator och bloggar. Han ligger i sängen, antagligen sur över att jag tagit över hans dator... fast han får skylla sig själv som erbjöd mig den, muhahahahhaa. Jag är ondskefull :) Sitter i Jönköping nu. Igår hade vi underbart väder! 17 grader, blå himmel och en stark, underbar sol. Jag och syster satte oss vid kajen med linne och åt McFlurry. Det var underbart - sommar, sommar! Inte länge kvar nu, bara 1-2 månader... wiie :) Idag ser de ut att bli lika vackert väder. Känns underbart att kunna vara utomhus i bara tröja, liite skillnad mellan Kiruna. Var i princip snöstorm när åkte ifrån Kiruna. Här finns inte en enda snöflinga, hehe. Nu ska vi till Ikea! Eller snart, när syster är färdig. Btw, Jönköping ligger tydligen inte i Värmland. Det ligger i Småland. Värmland ligger nedanför Dalarna. Så jag kommer ifrån Karlstad... måste åka dit någon gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0