Morgon

Nu sitter jag här ensam i systers lägenhet. Jag hade tänkt ta en morgonpromenad, men min mor påminde mig så vänligt att jag kommer inte in i lägenheten igen om jag går ut. Varför har inte systers lägenhetshus portlås?! Hade varit myyycket bättre för mig!
   Så jag får återuppta mitt promenerande när jag kommer hem igen. Hade dock varit underbart att gå ut nu när det är blå himmel och sol. Så ni vet är en Jönköpingsmorgon i april ungefär som en sommarmorgon i Kiruna. Så det skulle vara härligt! Men som sagt, det sket sig.

Istället ska jag diska ifrån gårdagen och ta mig en dusch. Sedan blir det att promenera mot stan där jag ska klippa mig och kika lite i affärer. Lät som bra planer för dagen :) Skulle dock vara trevligt att veta när syster kommer hem igen så jag slipper sitta ute och vänta. Visserligen är det jue sool, så då gör det inget. Jobbigt allt blev ;p

Nej, nu blev jag less på att sitta stil. Igår spenderade jag och syster hela dagen med att bara prata skit, så idag behöver jag göra någonting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0