Redemption Song

Jahapp, här sitter jag nyvaken. Fick sova läänge idag, gud så skönt! Fast jag har drömt mysko drömmar, både igår och inatt. Inte för att de är särskilt obehagliga... bara mysko.

Jag lyssnar på Bob Marleys Redemption Song. Gud så underbar den här! 
   Idag blir det väl en morgonpromenad och träning, igår blev det inget med det... hann inte riktigt med. Så ska bli skönt att få röra fläsket lite idag :)

Har för tillfället en inneboende här. Fast han drog tidigt imorse och kommer inte "hem" förrän till kvällen. Jag måste erkänna att jag är lite ovan vid det här "sambo"-livet. Men det är väl bra inför Eriks besök, honom måste jag jue ta hand om 24'7 i ca en veckas tid :P Men det gick jue bra när vi var hos honom, så jag ska nog kunna roa honom också.
   Känner mig inte direkt nervös inför hans besök, jag längtar bara att få träffa honom igen - och vov (som antagligen därför kommer hata mig)! Jag bara funderar på vad fan vi ska hitta på här. Kiruna är väl inte den roligaste staden att vara i (speciellt i maj), och dessutom har vi jue en hund att ta hand om... Men det ska nog gå bra. Får vi väl hoppas ;P

Jag har inget direkt att skriva. Livet är väl som vanligt, trots allt som hänt.

Emancipate yourselves from mental slavery;
None but ourselves can free our minds.
Have no fear for atomic energy,
'Cause none of them can stop the time.
How long shall they kill our prophets,
While we stand aside and look? Ooh!
Some say it's just a part of it:
We've got to fulfil de book.

Won't you help to sing
These songs of freedom? -
'Cause all I ever have:
Redemption songs;
Redemption songs;
Redemption songs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0