Sunday, bloody sunday.

Jag älskar söndagar! Sunday, bloody sunday. För då är inga affärer öppna eller banken så man slipper göra en massa ärenden. En perfekt dag att ha oplanerad och bara vara hemma med en bra bok eller en bra film!

Även om jag inte rört arslet mer än till och från bilen den här veckan har hela veckan varit planerad med besök. Inga direkta ärenden har blivit gjorda, förutom att jag äntligen lyckades ta mig till ungdomsmottagningen efter 2 ombokningar. (Jag kom dock för sent... men jag fick mina piller i alla fall!
   Jag älskar ungdomsmottagningen! Där är de alltid så trevliga och har alltid tid med en. Och visar intresse i frågor som "Har du en partner?" och är alltid snabba att ge en gratis kondomer. Jag undrar dock vad jag ska med kondomer till eftersom de jag fick från ungdomsmottagningen förra gången ännu inte använts. Ha en fin kondomsamling? Kan samla alla olika märken...
   Vad jag svamlar, det är för att jag har min "sitta-hemma-och-äta-mig-fet-dag" idag. Ni ska se mina sms jag har skrivit idag ;P

Aja, får se vad som händer nästa vecka. Jag kunde inte åka och hälsa på Ingrid så jag kanske tar en liten tur till mormor. Sen måste jag verkligen till banken, så det får jag göra imorgon.
   Jag hatar att gå till banken. För det är alltid kö där och jag lyckas aldrig ta mig upp till stan förrän lagomt till 15:00... Suck. Min internetbank är mycket snällare!

And you can't fight the tears that ain't coming
Or the moment of truth in your lies
When everything seems like the movies
Yeah you bleed just to know your alive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0