Tillbaka i civilisationen

Nu är jag tillbaka efter en helg ute i skogen. 23km skidor har jag bakom mig och en massa nya fräknar. Känns underbart :) Var skönt att ta en riktig familjehelg, vem vet när nästa blir? Gud vet vad som kommer att ske med mig, just nu glider jag liksom bara med... ;p

Känns dock som att jag har fullt upp, jag har liksom inte haft tid att sörja över att vara arbetslös - eller som man ska kalla sig; arbetssökande.
   Först var jag magsjuk, sedan åkte jag till Jönköping och Göteborg. Kom hem, träffade en vän, iväg till stugan över helgen och iväg ikväll igen och träffa en vän. Imorgon kaffe med en väninna, antagligen träffa en annan vän på onsdag och på torsdag ska jag till ungdomsmottagningen. Sedan är jag bjuden på fest på torsdagen också, men vet inte riktigt om jag ska gå. Är mest bekanta där, inte några närmre vänner... Aja, är jue några dagar till torsdag.
   Det känns som att man måste träffa alla vänner så mycket som möjligt nu, för man vet aldrig när dem sticker eller jag sticker. Det är fler än jag som står med ena foten över trösken, eller hur man brukar säga. 

Så jag lär väl stanna i stan den här veckan. Sedan nästa vecka ska jag iväg igen. Har blivit medbjuden till Sthlm nästnästa helg, så vet inte om jag ska åka dit eller om jag ska åka till Ingrid. Veckan därpå kommer Erik med vov i alla fall. Fast jag vet inte riktigt när han ska komma, jag får inga direkta svar. "1 maj, någonting sådant. Så fort jag kan. Jag stannar väl ungefär en vecka."
   Män är jobbiga. Dessutom måste jag jue göra huset valpsäkert. Och lära mig laga mat. Hade varit mycket lättare om jag hälsade på honom!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad var det för jobb förresten? vet inte om du skrivit.

Haha det är lugnt, jag är ju nyfiken då måste jag man fråga ;)

2009-04-13 @ 20:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0