Träningsvärk... hur kunde det gå till?

Aj!
   Hur fan kunde det här gå till?! Jag gick jue bara en promenad igår och gjorde min "En kvart om dagen"-träning med Paolo Roberto och helt plötsligt har mina ben kommit på att strejka. Jag känner mig som en gammal gubbe när jag haltar fram. Rumpan är nästan värst, den vill inte alls sammarbeta. På min morgonpromenad idag var den verkligen sur på mig när jag skulle gå i ned- och uppförsbacke.
   Men hur kan man få sådan jävla träningsvärk efter sån liten träning? Visst har jag inte tränat på en vecka... men i alla fall. Inte hade jag någon träningsvärk under påskhelgen när jag åkte 23km skidor på 3 dagar... Min kropp är konstig. Kanske var det den där jägarvilan på slutet av träningen som tog ut mina ben?

Nu har jag i alla fall smällt i mig en gigantisk frukost. Hade tänkt träna min "En kvart om dagen" omkring 12, men just nu är jag så övermätt... jag är verkligen smart! Jag kanske kan plugga till mig bra betyg, men jag kan fan inte använda hjärnan i vardagliga situationer. Bläh på mig.

Jaja, jag ska väl ändå sitta i en bil mestadels av dagen. Jag ska på miniroadtrip med minisara i minigolfen :) Haha, tycker det låter lite roligt!

Nå väl, ska smälta maten lite, sen ska jag fan i mig träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0