Love hurts

Jag såg nyss hur grym kärlek kan vara. När man ser sådana filmer ryser man in i ryggmärgen. Kärlek är verkligen ingenting att leka med. Den kan uppväcka de mest underbara känslorna här i världen, men även de mest förövande. Finns det någon smärta som skadar mer än kärleken? Ju närmre vi kommer en människa, desto hårdare blir slaget när de sårar oss. Vilket är oundvikligt.
   Inte för att denna film handlade om vanligt sårande. Nej, det har var riktigt grym kärlek. När man använder kärlek som ett vapen för att få makt. Uscha. 

Jag har en massa jag vill säga om ämnet... men jag ska hålla mig tyst. Låter Nazareth tala för mig.

Love is like a flame, it burns you when it 's hot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0