Nobody's side

Nu har det börjat snöa, blääah. Jag vill inte promenera när det snöar! Jag ska posta mitt brev, sen ska jag nog hem till värmen igen. Här har jag det mysigt och trevligt, lyssnar på Chess och myser - älskar Chess!


Everybody's playing the game
But nobody's rules are the same
Nobody's on nobody's side
Better learn to go it alone
Recognize you're out on your own
Nobody's on nobody's side.


Nu lyssnar jag på: "You and I". Jag älskar sådana där känslomässiga låtar som gör att man bara vill börja gråta. Att lyssna på en låt och känna igen sig så att hjärtat gör ont... Tommy Körberg är bäst!

But they know full well
It's not hard to tell
Though my heart is breaking
I'd give the world for that moment with you
When we thought we knew
That our love would last
But the moment passed
With no warning, far too fast

You and I
We've seen it all
Chasing our hearts' desire
But we go on pretending
Stories like ours
Have happy endings



Ja, man kan jue i alla fall inte påstå att som arbetslös hinner man inte med det dagliga sysslorna och sina intressen, jag har suttit i nästan 1½h och bara lyssnat på Chess-musik och inte gjort mycket annat. Haha. Men musik är härligt, man borde inte underskatta det.

I still live during the nights.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0