Balladen om den kaxiga myran

Här sitter man och lyssnar på svensk punk... det var länge sedan! Är jue också ett sätt att vakna upp på ;P Föredrog faktiskt sättet jag fick vakna upp ihelg då min inneboende alltid tyckte jag sov för länge. Jag är rolig... först vill jag ha tid för mig själv, sen när jag väl får det känner jag mig ensam. Voi, voi... jag börjar bli en fjolla ;P
  
Men snart får jag en ny inneboende! Idag är det onsdag - alltså kommer Erik om två dagar, woho!
   Fan vad han ringde mig igår när jag skulle se på film. Jag hade, som den hönsmamman jag är, kollat upp resalternativen så fint åt honom och berättat det till honom. Ändå ringer han och säger helt chockat: "Jag måste åka tåg hela vägen!" Ja, men var det inte det jag sa? Killar!
   Så är han helt orolig för hur det ska gå för vov, om hon ska få gå ut och rastas... Jag var jue så där lagomt trevlig och lyssnade med ett öra. Till slut fick jag be honom ringa upp imorgon istället, för jag var helt inne i filmen. Haha! Tur att han och jag är så pass bra vänner att han inte tar illa upp ;p

Idag måste jag ta mig i kragen och ringa ett fruktat samtal, uscha! Men det är lika gärna så jag vågar sticka iväg utomlands i lugn och ro. Fy, vad skönt! Sommar och sol, sola och bada... Jag tycker om sommaren ;P Lite bitter är man väl när man ser att syster har en 20 grader medan jag får vara lycklig om det lyckas bli 10 grader i solens sken... Men men... så går det när Erik ska vara så jävla envis ;P Men vi får det nog roligt här i alla fall. Får vi jue hoppas ;p

Avslutar dagens blogginlägg med lite visdomsord:
Undvik alkoholens yra, du blir störst men kroppen loj,
Och om du är född till myra, brottas aldrig med ett toy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0